Informații Paintball
Paintball, în traducere liberă, bilă cu vopsea, este un joc simplu și captivant, apărut în urmă cu aproape 25 de ani. 2 Echipe de 5-10 membrii, intră pe un teren plin de obstacole, iar timp de câteva zeci de minute, se împușcă de zor. Împușcăturile nu sunt periculoase, deși pleacă din țeava armei cu peste 300 km/h, bilele produc doar murdărie la impactul cu adversarul. Jucătorii poartă costume și măști speciale, vopseaua neajungând la hainele lor.
Tipuri de Joc
- SWAT vs. Tero
- 2 Echipe egal numeric
- 2 Baze
- Echipa care va reușii să elimine toți jucătorii din echipa adversă având cel puțin un jucător neeliminat va fi desemnată câștigătoare.
- Jocul va începe doar la semnalul arbitrului.
- Odată nimerit jucătorul va ridica mâna și o va ține ridicată până la ieșirea de pe teren..
- Jucătorul nimerit nu are voie să spună sau să indice poziția adversarului.
- Nerespectarea regulilor sau a arbitrului duce la eliminarea jucătorului sau pierderea meciului.
- Capture the flag
- 2 Echipe egal numeric
- 1 Steag amplasat la mijlocul terenului
- Jocul va începe doar la semnalul arbitrului.
- Steagul va fi ținut în permanența vizibil de cel ce îl poartă, acesta nu are voie să îl ascundă sau să îl arunce.
- Dacă jucătorul ce ține steagul este nimerit acesta va lăsa steagul jos pentru a putea fi ridicat de un coechipier sau adversar.
- Odată nimerit jucătorul va ridica mâna și o va ține ridicată până la ieșirea de pe teren.
- Jucătorul nimerit nu are voie să spună sau să indice poziția adversarului.
- Nerespectarea regulilor sau a deciziei arbitrului duce la eliminarea jucătorului sau pierderea meciului
- Cucerirea
- 2 Echipe egal numeric
- 2 Steaguri
- Jocul va începe doar la semnalul arbitrului.
- Steagul va fi ținut în permanență la vedere de cel ce îl poartă, acesta nu are voie să îl ascundă sau să îl arunce.
- Dacă jucătorul ce ține steagul este nimerit acesta va lăsa steagul jos pentru a putea fi ridicat de un coechipier.
- Odată nimerit jucătorul va ridica mâna și o va ține ridicată până la ieșirea de pe teren.
- Jucătorul nimerit nu are voie să spună sau să indice poziția adversarului.
- Nerespectarea regulilor sau a arbitrului duce la eliminarea jucătorului sau pierderea meciului
- Căpitanul
- 2 Echipe egal numeric
- 2 căpitani
- Jocul va începe doar la semnalul arbitrului.
- Căpitanii vor purta banderole.
- Odată nimerit, jucătorul va ridica mâna și o va ține ridicată până la ieșirea de pe teren.
- Jucătorul nimerit nu are voie să spună sau să indice poziția adversarului.
- Nerespectarea regulilor sau a arbitrului duce la eliminarea jucătorului sau pierderea meciului.
- Shield Fight ( Swat vs Tero )
- 2 Echipe egal numeric
- 2 scutieri
- Jocul va începe doar la semnalul arbitrului.
- Ambele echipe vor primii cate un scut.
- Dacă cel ce ține scutul este nimerit de un proiectil acesta va lăsa scutul jos pentru a fi luat de un coechipier sau adversar.
- Jucătorul nimerit nu are voie să spună sau să indice poziția adversarului.
- Nerespectarea regulilor sau a arbitrului duce la eliminarea jucătorului sau pierderea meciului.
- VIP
- 2 Echipe egal numeric
- 2 scuturi
- SWOT : Protejarea VIP-ului timp de 10 minute.
- Terro : Eliminarea VIP-ului.
- Jocul va începe doar la semnalul arbitrului.
- Echipa SWOT ce va proteja VIP-ul va primii 2 scuturi.
- Dacă cel ce ține scutul este nimerit de un proiectil acesta va lăsa scutul jos pentru a fi luat de un coechipier sau adversar.
- Odată nimerit jucătorul va ridica mâna și o va ține ridicată până la ieșirea de pe teren.
- Jucătorul nimerit nu are voie să spună sau să indice poziția adversarului.
- Nerespectarea regulilor sau a arbitrului duce la eliminarea jucătorului sau pierderea meciului.
Echipament și Markere
MĂNUȘI
Descriere: Această mănușă vă protejează mâna în exterior printr-o armură de cauciuc. Restul este protejat de un strat gros de țesătură, dar permeabil. Palmele sunt acoperite cu polietilen tereftalat pentru o aderență optimă. În plus, Velcro-elastic îți completează mănușa, astfel încât vopseaua de vopsea rămâne în afara. Cu mănuși cu jumătate de deget aveți încă suficientă senzație de trăgaci.
ARMĂ / MARKER
Detalii: FT-12 este un marker compact cu o prindere verticală poziționată ergonomic, care este ideală pentru o gamă largă de jucători.
Punctele forte: Acuratețea si greutatea mică a armei
LOADER
Descriere: Conceptul TIPPMANN premium 200, buncărul de alimentare gravitațional, cu capac cu clapetă, este necesar pentru toți jucătorii la nivel de intrare.
BUTELIE CO2
Descriere : Dioxidul de carbon, format dintr-un atom de carbon și doi atomi de oxigen este o anhidridă labilă a acidului carbonic, un compus chimic rezultat din oxidarea carbonului, în majoritate, de origine organică.
MASCĂ
Descriere: Ecran transparent cu lentilă termică Browser (vizor / scut combinat). câmp de culoare gri și negru ce oferă jucătorului claritate deplină. Masca este formată dintr-un plastic foarte dur ce oferă jucătorului siguranță și confort.
COMBINEZON
Descriere: Pentru o modalitate excelentă de a vă menține hainele intacte, combinezonul este alegerea potrivită. Aceste costume de paintball sunt dotate cu toate tipurile de camo, ce oferă un design unic, ușor de purtat. Gulerul este căptușit. iar centura elastică oferă un confort sporit și o manevrabilitate ușoară.
VESTĂ
Descriere: Armura de corp ușoară asigură flexibilitate si oferă protecție sporită pentru jucători atât pentru loviturile din fața cât și din spate. Armura este accesorizată cu curele elastice de umăr si curea laterală reglabilă potrivite tuturor tipurilor de dimensiuni.
Regulament
Reguli
Paintball-ul este un joc sigur, rata de accidentări fiind cu mult mai mică decât în cazul altor sporturi. Există însă câteva reguli care trebuie respectate cu stricteţe:
- Ascultă cu atenţie indicaţiile despre folosirea armelor, oferite de către personalul de la teren.
- Fair-Play: odată împușcat se ridică mâna și se iese din teren până la sfarșitul rundei
- Arma întotdeuna trebuie blocată în afara terenului.
- În timpul jocului casca nu trebuie dată jos sub nici o formă.
- Nu trage în adversar dacă acesta se află la mai puţin de 5 metri.
- Nu modifica puterea de tragere a armei peste limita setată de supraveghetorii de la teren.
- Bilele rămase pe jos nu trebuie folosite, ar putea bloca arma.
- Fiecare participant trebuie să semneze un CONTRACT DE ASUMARE A RĂSPUNDERII şi un CONTRACT DE ÎNCHIRIERE A ECHIPAMENTULUI.
- Jucătorii care încă nu au împlinit 18 ani trebuie însoţiţi de un tutore legal